Liigu edasi põhisisu juurde

Vähem on parem (kevad)

Kampaania

Kampaania annab mõtteainet vaagimaks, mida alkoholitarvitamisega tegelikult võidab ja mida kaotab.

Kampaania periood: 24.03.2014 - 13.04.2014

Sihtrühm:

Mehed ja naised vanuses 20–35 a.

Kampaania eesmärk:

Suunata sihtrühma mõtisklema enda suhte üle alkoholiga („miks ma joon?") ja vaagima, mida alkoholitarvitamisega tegelikult võidab või kaotab. Andes alkoholitarvitamise vähendamise ideele positiivset sisu, aidata pikaajaliselt kujundada uut normaalsust, kus alkoholitarvitamine ei oleks eduka, kaasaegse elustiili osa

Sõnum:

Kampaania sõnum "Vähem on parem" kutsub üles inimest mõtlema, milline on alkoholi roll tema elus ning milliseid positiivseid muutusi võiks tema elus toimuda alkoholitarvitamise vähendamise tulemusel.

Alkoholitarvitamist ka inimest kahjustaval tasemel võib täna pidada Eesti ühiskonnas normiks. Inimestel on kalduvus alahinnata oma tarvitavaid koguseid ja tarvitamise riski, mõõdukana tunduvat alkoholitarvitamist ei peeta täna probleemiks. Harjumus erinevates olukordades alkoholiga lõdvestuda, meelt lahutada või stressi peletada on kerge tekkima ja alkoholitarvitamine võib hakata ületama riskipiire. Riskipiire ületades tõuseb märgatavalt tõsiste tervisehäirete ja haiguste risk. Kuid alkoholis sisalduv etanool on mürgine aine ja alkoholitarvitamine ei ole päris ohutu ühelgi tasemel.

Kampaanias jutustavad oma lugu erinevad inimesed, näidates, et hea elu ei pea sisaldama alkoholi, pigem vastupidi. Alkoholitarvitamise vähendamine mõjub hästi igale inimesele, ükskõik kui palju ta täna tarvitab. 

Kanalid ja materjalid:

Kampaaniat rahastab Euroopa Liit Euroopa Sotsiaalfondi programmi "Tervislikke valikuid toetavad meetmed 2013-2014" raames.