Soola pane kahvliga!
Kampaania jätkab 2012. aastal toimunud samateemalist kampaaniat.
Kampaania periood: 7.04.2013 - 21.04.2013
Sihtrühm:
Naised vanuses 18-49, kes hoolitsevad toidulaua eest ja on peamised ostude tegijad poes.
Kampaania eesmärk:
Suunata ja õpetada inimesi lugema ja võrdlema toote pakendeid, et vähendada valmistoodetest saadava soola tarbimist ning suurendada teadlikkust, et inimene vajab maksimaalselt 5 grammi ehk 1 triiki teelusikatäie soola ööpäevas.
Sõnum:
"Soola pane kahvliga." Liigne soolatarvitamine on tervisele kahjulik. See võib tõsta vererõhku ning suurendada südamehaiguste, infarkti ja ka osteoporoosi riski.
Kanalid ja materjalid:
Pakendiinfo hõlpsamaks lugemiseks on Tervise Arengu Instituut välja töötanud uue veebipõhise soolakalkulaatori, mis arvutab välja toiduaines oleva soolakoguse, võrdleb seda teiste sarnaste toodete soolasisaldusega, arvutab soola koguse söödud toidust ning võrdleb seda maksimaalselt lubatuga. Kalkulaatori saab tasuta alla laadida ka nutitelefonides ja tahvelarvutites kasutamiseks.
Kampaaniat rahastab Euroopa Liit Euroopa Sotsiaalfondi programmi "Tervislikke valikuid toetavad meetmed 2013-2014" raames.